Bayagi bi zamandir bole bise yapmayi dusunuyordum. Nasip bu guneymis. Iste Bogazicinde bir geek TasO nun cantasinda neler var? Uzun zamandir bunu merak ediyordunuz biliyorum(!). Buyrun o zaman.

1) HTC Hero

28102009_003

1.5 seneden fazla oldu iPhone kullaniyordum. iPhone 3GS alacaktim ki son anda vazgectim ve HTC Hero aldim. Buraya daha fazla sey yazacaktim ama “Kahraman”im icin ayri bir yazi yazmayi planliyorum.

2) Motorola S9 Bluetooth Stereo Kulaklik

IMAG0009

1 senelik bi birlikteligimiz var bu arkadaslan. Surekli ya boynumda ya kulagimda. Kablolardan kurtulduguma cok mutluyum. Ve piyasadaki en hafiflerden. Cok seviyorum ben onu.

3) SONY Vaio UX280P

IMAG0012

Bu bir UMPC (Ultra Mobile PC). Netbooklar ciktiktan sonra UMPC ler cok tercih edilmemeye basladi. Hatta bu aletin satisi Amerika da durduruldu. Suan icinde Windows 7 yuklu. Bir bilgisayarin yapabildigi herseyi bu aletle yapabiliyorum. Hemi de 650 gr. Her yere rahatca tasiyabiliyorum. Cok kullaninca gozum agriyo ama olsun. :))

4) Katlanan Bluetooth klavyem ve farem

IMAG0014

Bir zamanlar cok kullanirdim bu ikisini ama suan pek kullanmiyorum. UX imle cok guzel gidiyorlar. 4 e katlayip kilifina koyup heryere gotururdum eskiden.

5) SONY CR510E

IMAG0015

Bildiginiz laptop yaa. Hic bi ozelligi yok. Gayet basit ve dandik. Ama isimi goruyo.

6) SONY PSP

IMAG0011

Bu aldiktan sonra niye daha onceden almadim diye cok pisman oldum. Oyunlar da mukemmel. Bunu aldiktan sonra iPhone da oyun oynamayi biraktim. Herkes almali. :)

7) CallPod pil

IMAG0010

Telefonumu, kulakligimi ve PSP mi sarj edebiliyorum seyahatlerde. Prize gerek yok. 2 aleti ayni anda sarj edebiliyor.

8) LG Harici DVD

IMAG0013

Simdilerde cok DVD veya CD lazim olmuyor ama UX imin DVD romu olmadigi icin bunu aldik. Isimize nadir de olsa yariyor.

9) USB Hub

IMAG0016      Bu canavari biraz once bavulumda buldum. Ilac firmasi vermis annem de koymus cantama. Cok seker. Sanirim asik oldum ben buna. USB hub lar her zaman mal oluyo. Hic bolesini gormemistim acikcasi.