Beni takip edenler bilirler bi yoyo merakidir aldi basini gidiyor. Aslinda hep aklimda vardi ama birgun Istiklal de dolasirken bi oyuncakciya girdik ve orda normal seviye olan Audley marka Speed Evil i aldim. Gayet kotu bir yoyo ama basic trick leri onunla ogrendim. Sonra onu bi Ankara yolculugunda kaybettim. :/yyj<em>darkmagic</em>blk_01

Andre Boulay diye bir eleman var. Amerika 1. falan olmus bikere. Su an da jurilik falan  yapiyo. Onun kendi tasarladigi ve kullandigi yoyo Dark Magic. Bundan aldim ve bi arkadas Amerika dan getirdi. Simdi intermediate yoyo trick leri calisiyorum. Andre Boulay in cektigi cok guzel vidyolar var. Her trick sirayla youtube da var ama toplu birsekilde bulamadim ben. Onun icin zipledim ve rapidshare’a koydum. Asagiya linki koyuyorum. Bakarsiniz biri arar benim gibi bunu ve burda bulur. Ne dersiniz hos olmaz mi?

Onyargiyla bakmamak lazim. Yo-yo gercekten cok eglenceli birsey. Vakit gecirmek icin cok guzel bir ugras. Cogu sey gibi Turkiye ne yazikki cok geri durumda. Hic guzel yoyolar satilmiyor bazi satilanlar da cok pahali. Aksesuar falan hic yok. Umarim ilerde gelisir ve yarismalar falan iyice artar.

http://yoyocular.com u yapan bi eleman var. Alisveris merkezlerinde falan gosteri falan da yapiyo. Belki goreniniz vardir. Bu eleman gecenlerde Yetenek Sizsiniz yarismasina cikti. Daha gosterisini bitirmeden Zart diye caldilar. Avsar kizi bunu sen niye yapiyosun ki falan dedi. Sinir oldum. Acun u sevmiyodum kutu yarismasindan dolayi iyice nefret ediyom simdi. Cok yanlis yaptilar cooook. :P

Hadi benden bu kadar. Yoyo calismaliyim. Intermediate trick ler az kaldi. Bitmek uzre. Yeni haberlerle sizlerle birlikte olucam. Beni bekleyin anacim. Byzzzz.

http://rapidshare.com/files/324386738/IntermediateYoyoTricksfromAndre_Boulay.rar