n31576007682_6776[1] Gecen Pazar gunu Besir davet etti Cengelkoy’e gidiyoruz dedi ve Suleyman’la birlikte yola koyulduk. Bebek’te bulusup vapura binecektik. Ben bebege vardim fakat internette yazmasina ragmen vapurlar pazar gunu calismiyormus. Ogrenmis olduk. Neyse Besiktas’tan Uskudar’a gectik ve ordan da Cengelkoy’e. Yol da Besir Cengelkoy’un isminin nerden geldigini anlatti. Hic anlatmayayim burda. Rezil oluruz. :)) Cok sacma. Balik’in yunancasi jengel gibi biseymiymis neymis. :)) Neyse bosverin.

Cengelkoy borekcisi’nden borek aldik ve Cinaralti cay bahcesine gectik. Pazar ogleye dogru gittigimize gore herhalde haftanin en kalabalik aniydi gittigimizde. Tiklim tiklim dolu. Kalkacak gibi olan masalarin basinda bekliyoruz fakat bizimle birlikte yasli teyzeler var birsuru. Bizden sonra gelseler de onlara yer vermemek olmaz. Bekle bekle derken aklima bir fikir geldi. :)) Aldik sandalyenin birini kendi masamizi yaptik ortada. etrafina da 3 sandalye. Kendi yerimizi kendimiz yaptik. Afiyetle yedik borekleri. Bogazin hemen yaninda guzel bir kahvaltiydi. Herkese tavsiye ederim.

Su girise bakar misiniz. Mukemmel ya. :) Biraz oturduk. Suleyman bizi bi cikolataciya goturcekti. Ben de diyorum ne cikolataymis be. Adamlar bi cikolata icin nerden geliyorlar. Gittik burasi dedi Suleyman fakat ben anlamadim. Dukkan falan gormuyorum ortada. :)) Disaridan kesinlikle belli olmuyor. Girdim iceri. Aman Allah’im o ne acayip bi koku. Ilk sok cok acayipti. Icerisi de cok kucuk. Dukkanin sahibi haricinde 5 kisi vardi. Biz nasil sigicaz derken 11 kisi sigdik biz buraya merak etmeyin dedi musterilerden biri. Gercekten de sigiliyormus. Bizimkiler sicak cikolata istediler ben de cikolata kahve istedim. Cikolatali turk kahvesiymis kendileri. Hayran kaldim. En kisa zamanda alip birilerini tekrar gitmeliyim oraya. Cikolatalari da mikemmel. Top top olanlari cok tavsiye ederim. Hepsi de ev yapimi.

Bulent abi miydi neydi adi. Yanlis hatirliyo olabilirim. Acayip guler yuzlu bir insan. Cok hos bir ortam. Esiyle birlikte acmislar. Yeni erkek cocuklari olmus. Aile olarak bu meslegi mi yapiyorsunuz dedik. Yok dedi. Ama bizim oglan buyudugunde isterse neden olmasin dedi. :))

Ha unutmadan bi de cikolatadan bir satranc takimi da var. Herkes gitsin gorsun.

http://www.facebook.com/group.php?gid=31576007682