Niluferi tercih etmek icin bir neden size. Su an otobuse yeni bindim ve hemen sicak sıcak yazayim dedim. Olayı biraz daha baştan alalim. Engin Amerika dan geldi bu hafta. Buluşalım demişler. Yaksil Halil Alos ve Engin bulustuk gezdik falan. Gece 12 gibi kalktık. Ben milleti biraktim falan derken eve gelmem 1i buldu. Okuldan bise almam gerekiyordu gittim. 2.15e Nilüfer den bilet aldım. Bogazicindeyken Nilüfer servisleri Esenler kalkış saatinden 10 dakika once oluyordu. Ne bileyim çok yorgundum hiç dusunmeden aldım. Sonra internette biraz takıldım derken bi baktım saat 1.50 olmuş. Sarıyer servis saatine baktım 1.30. Zaten oyalanmasam bile servise yetisemezmisim. Hemen ofisten firladim. Arabaya atladım. Geçerken yol üstü sayilir aslında eve ugrayabilirdim ama direk ineyim dedim Sariyere. Bir yandan da Nilüfer i arıyorum. 02124440099 diyorum lütfen alan kodu olmadan arayınız diyor. 05324440099 diyorum yine aynısı. 4440099 diyorum. Onda da bir türlü hat bağlamıyor. Direk kapaniyor. Hattimda 0.34 lira kalmıştı belki o yüzden. Ama bir sürü beleş vardı. Neyse durdum bi yerde nete girdim. :) Nilüfer kavacık numarasini buldum. Aradim acmadilar. Ben de sarıyer e indim artık. Tekrar aradim adam açtı telefonu. Otobusun kalkış saati 2.15. Ben 2.10 da arıyorum. Gelemiycem bileti sabaha ertelesek diyorum. :) Önce bileti iptal etmek için getirmeniz lazım falan dedi ama çok saçma. :P Sonra sordu ve daha yetkili birine verdi telefonu. Adam biraz düşündü ve size servis yolluyoruz bekleyin dedi. Olmazsa Atasehir de yakalarız otobüsü dedi. Ben şok oldum. Hemen arabayı çevirdim yukarı doğru eve. :) Siteye girdim. Arabayı parketmedim bile. Yolun ortasına koydum. :) Eve girdim çantaya birkaç elbise don tiktim bi de lens kutusu aldım ciktim doğru Sariyer e. Arabayı parkettim Nilüferin önüne geldim ki servis geldi. Tam zamanlama. :P Adam aldı beni direk vinnn. Bi basiyor gaza. Çok fena. Lunapark gibi bir yolculuktu. Tam Kavacık a giriyorduk ki. Bizim otobüs de önden giriyordu. Yine tam zamanlama. B) Adamlara bol bol teşekkür ettim ve bindim otobüse. Işte bu yüzden Nilüfer i tercih ediyorum. Siz de edin. :)

Hoşçakalin.

Offff çok yorgunum.

P.s: Bunların hepsi Serra için. Yarın sene sonu gösterileri var. Gitar çalacak.